Lidmaatschap

U als huurder bent automatisch lid van de huurdersvereniging en dit bent u compleet kosteloos. Omdat wij als huurdersvereniging vinden dat elke huurder een huurdersvereniging achter zich moet hebben staan zonder kosten betaalt de vereniging het lidmaatschap. Het kost u dus helemaal niets.

Als huurdersvereniging kunnen wij veel voor u betekenen, wij kunnen u helpen bij het aanvragen van toeslagen, helpen bij geschillen met Woonconcept en wij doen dagelijks ons best om voor u als huurder het beste te krijgen.

Naast de huurdersvereniging kunt u ook lid worden van de woonbond, de woonbond is geen gratis lidmaatschap, dit kost u slechts € 0,- per jaar. Voordelen van een lidmaatschap bij de woonbond zijn:

• U steunt een organisatie die uw belangen behartigt
  • Direct deskundig advies over uw rechten
  • Juridisch advies bij geschillen
  • De mogelijkheid een beroep te doen op het proefprocessenfonds
  • Viermaal per jaar Huurwijzer
  • Tot 50% korting in de webwinkel